Social Icons

Isnin, 10 November 2014

Perkhemahan Unit Uniform 2014

Pelbagai aktiviti menarik telah diadakan sepanjang tempoh perkhemahan. Antaranya adalah ice-breaking,mendaki bukit,memasak dalam buluh dan menggunakan tanah liat,membina gajet serta membuat cenderahati menggunakan barangan terpakai seperti surat khabar dan majalah. Semua aktiviti yang diadakan telah menguji  ketahanan mental dan fizikal para pelajar.
Antara objektif utama perkhemahan unit beruniform diadakan adalah untuk melatih pelajar supaya berdikari dan bersedia dalam menghadapi keadaan serba kekurangan.Selain itu, ia diadakan untuk memupuk nilai-nilai murni dan semangat muafakat antara ahli dalam kumpulan. Ternyata, objektif perkehamahan ini tercapai dan diharapkan aktiviti ini akan menjadi aktiviti tahunan dan dapat diteruskan demi manfaat pelajar itu sendiri.
Komitmen para guru amatlah tinggi dalam memastikan kebajikan pelajar sentiasa dalam keadaan baik dan terjaga. Jutaan terima kasih diucapkan kepada para guru yang sudi berkhidmat dengan ikhlas tanpa mengenal erti penat dan lelah.Majlis penutup telah dirasmikan oleh PK Koku Pn. Fadzilah Bt. Zulkafli.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 

Institusi Pendidikan Tinggi Awam (IPTA)


 
Blogger Templates